»Toliko za oglaševanje dajejo največja slovenska podjetja, ne pa podjetja, ki sploh nimajo zaposlenih, niti kontakta niti spletne strani, ki dejansko ne obstajajo.«
»Podatki kažejo, da je večina teh dodatnih finančnih virov iz javnih proračunskih porabnikov in državnih podjetij in tega ni mogoče pojasniti nikakor drugače, kot s tem, da je politika vplivala na državna podjetja kot največje oglaševalce oziroma medijske agencije, ki razpolagajo s temi sredstvi.«
»Zanimivo je tudi to, da takšne cene niso bile niti oglaševane prek oglaševalskih kanalov trgovskih verig niti objavljene v njihovih akcijskih katalogih.«
»Oglaševali so prodajo sužnjev, ki so bili zgolj predmeti, povsem razčlovečeni; oglaševali so njihovo funkcionalno prednost, kot danes oglašujejo avtomobil, ki ima 120 konjev ali pa to, da porabi zgolj štiri litre in pol bencina.«
»Prostovoljne obveze ne prinesejo ničesar, to jasno kažejo izkušnje iz preteklih let. Podjetja, ki so se prostovoljno zavezala, da bodo oglase za nezdrave izdelke za otroke omejila, se teh obljub niso držala. Nasprotno, naredili so še več oglasov za t. i. junk food, kar se mi zdi neetično, to je pranje glav.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju